تور شارجه | تور امارات متحده عربي | تور لحظه آخري شارجه تور شارجه | تور امارات متحده عربي | تور لحظه آخري شارجه .

تور شارجه | تور امارات متحده عربي | تور لحظه آخري شارجه

پارك هاي آبي دبي

بهترين پارك آبي

 پارك هاي آبي دبي

در شهر دبي بخاطر گرماي هوا و نزديكي به آب هاي خليج فارس ، تعداد بسيار زيادي استخر و پارك آبي ساخته شده است .

بسياري از مسافرين دبي به تفريحات آبي علاقه زيادي دارند اما از آنجايي كه وقت گردشگران دبي محدود است و تفريحات دبي نيز بسيار متنوع و فراوان است ، ۵ مورد از بهترين پارك هاي آبي دبي را در ادامه به شما معرفي مي كنيم تا انتخاب هاي محدود تري داشته باشيد .
پارك آبي آتلانتيس

بدون شك پارك آبي آتلانتيس دبي يا آكوا واتر پارك شايستگي لقب بهترين پارك آي دبي را دارد . سرسره هاي بلند و بسيار هيجان انگيز ، امكان شنا در كنار دلفين ها ، سُر خوردن درون لوله اي شيشه اي در نزديكي كوسه ها و … همگي در اين پارك آبي فوق العاده امكان پذير است . ورود به اين پارك آبي كه از متعلقات يكي از مجلل ترين هتل هاي دبي ، يعني هتل آتلانتيس است ، براي مسافرين هتل رايگان و براي سايرين با پرداخت وروديه تعيين شده ممكن است .
پارك آبي وايلد وادي

يكي از پيشرفته ترين پارك هاي آبي ساخته شده در دنيا پارك آبي وايلد وادي دبي است . در اين پارك بازي هاي آبي بسيار متنوع و هيجان انگيزي نظير موج سواري و سرسره هاي آبي با ارتفاع هاي متفاوت انتظار شما را مي كشد . همچنين طراحي اين پارك كه بر اساس داستان هاي سندباد صورت گرفته برنده جايزه بهترين طراحي شده است . پارك آبي وايلد وادي در مجاورت برج العرب مي باشد و نمايي حيرت ازنگيز از اين برج بسيار زيبا را در اختيار دارد.
پارك آبي واندر لند

واندر لند دبي داراي تفريحات آبي نظير استخر آب شور و استخر مواج براي علاقمندان به شنا و آب تني است . همچنين براي افرادي كه علاقه اي به خيس شدن ندارند ، تفريحاتي همچون شتر سواري در اين پارك در نظر گرفته شده تا هر شخص با هر سن و سليقه اي از حضور در پارك آبي واندر لند لذت ببرد


برچسب: ، بازارهاي دبي، برج هاي دبي، مراكز خريد دبي، مكان هاي تاريخي دبي، پارك هاي زيباي دبي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۳۹:۵۱ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :