تور شارجه | تور امارات متحده عربي | تور لحظه آخري شارجه تور شارجه | تور امارات متحده عربي | تور لحظه آخري شارجه .

تور شارجه | تور امارات متحده عربي | تور لحظه آخري شارجه

۱۰ مكان ديدني و زيباي دبي

شهر توريستي

مكان ديدني دبي

دبي يكي ازمعدود شهرهاي جهان است كه با سرعت بسيار زياد رشد كرده است.اين شهر همواره در حال جنب و جوش است و داراي ديدنيهاي فراوان است به طوري كه شما فرصت خوابيدن و استراحت كردن را نخواهيد داشت. شما در اين شهر به قدري مكان ديدني و جالب براي بازديد داريد كه براستي يك مسافرت كوتاه مدت زمان كافي براي تمام اين بازديدها را نخواهيد داشت.

به همين منظور ما فقط ۱۰ مكان ديدني و معروف اين شهر ر به شما معرفي مي كنيم:

Burj Al Arab

اين هتل اولين هتل ۷ ستاره دنيا است كه در ۲ كيلومتري ساحل جميرا(Jumeirah) واقع شده است. اين هتل داراي طراحي خاص و منحصر به فرد خود است كه به شكل يه قايق بادي نشان داده مي شود.اين هتل داراي ۶۶ طبقه است كه بلندترين هتل دنيا است.

برج العرب

Jumeirah Beach

اين مكان معروفترين ساحل دبي است كه داراي ۷ كيلومتر ساحل است كه در كنار اين ساحل اماكن تفريحي و گردشي متعددي مانند پارك رستوران و يا ساير امكانات رفاهي تعبيه گرديده است.

Burj Khalifa

اين ساختمان بزرگترين و بلندترين ساختمان جهان است كه داراي ۱۵۳ طبقه است.اين ساختمان داراي مراكز متعددي مانند هتل , مراكز اقامتي,اداري و خريد با زيباترين و بهترين امكانات است.

Wild Wadi

اين پارك در ۵ كيلومتري ساحل جميرا واقع شده است. اين پارك به عنوان پارك آبي دبي نيز مشهور است و انواع امكانات تفريحي را دارا مي باشد كه مي تواند يك روز فرح بخش و به ياد ماندني را براي شما به ارمغان بياورد.

Dubai Marina

دبي مارينا منطقه اي است كه در قلب دبي و در منطقه اي به نام دبي جديد احداث گرديده است و يكي از بهترين و جديدترين مدلهاي شهري است. فاز اول اين مجموعه احداث شده است و بخش دوم ن در حال تكميل شدن است كه پس از اتمام بهترين منطقه توسعه يافنه دبي خواهد بود.

Gold Souq

اين بازار بهترين و معروفترين بازار طلاي جهان مي باشد كه به نام سرزمين طلا ناميده مي شود. اين بازار متشكل از فروشگاههاي متعدد طلا است كه در آن انواع و اقسام طلا و وجواهر عرضه مي گردد.

Mall of Emirates

يكي از مراكز خريد دبي مي باشد كه دومين مركز خريد بزرگ خاورميانه مي باشد و شامل ۲٫۴۰۰٫۰۰۰ متر مربع فضاي خريد شيك و زيبا ميباشد.

Dubai Mall

دبي مال بزرگترين مركز خريد دنيا از نظر حجم در يك ناحيه و ششمين مركز خريد از نظر محيط خريد است.اين بازار بخشي از مجموعه برج خليفه دبي مي باشد همچنين يزرگترين آكواريوم دبي در اين بازار واقع شده است.

Dune bashing

گشت صحرا در دبي يكي از هوس انگيزترين و جالب ترين سفرهاي دنيا است كه در آن از تپه هاي شني و ريگهاي روان بازديد و يا روي آنها با ماشين رانندگي مي كنيد كه احساسي باورنكردني را براي شما به ارمغان مي آورد ضمن اينكه شبي را در بيابان با ستارگان درخشان و شامي رويايي ميل خواهيد نمود.

Palm Jumeirah

اين مكان هرآنچه را كه شما براي يك تعطيلات باورنكردني مي خواهيد دارد. اين مجموعه داراي هتلهاي مشهور , جذابيتهاي گردشي و فروشگاههاي بزرگ زيبا و معتبر است. دراين جا شما مي توانيد با استراحت در آفتاب ساحل يا شنا كردن در آب دريا خود را آرام كرده و از محيط آن لذت ببريد.به راستي كه اين مكان محلي رويايي براي استراحت است.

 


برچسب: ، تور زمستان شارجه، تور شارجه، تور لحظه آخري شارجه، رزرو آنلاين تور شارجه، سواحل دبي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۴۳:۱۵ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :